Implant Dentar

Implanturile dentare reprezintă cea mai moderna și eficienta soluție de înlocuire a dinților pierduți. Fie ca pierdem un dinte, mai multi dinți sau chiar toți dinții, implanturile și tehnicile moderne de implantologie pot face minuni. Astfel, pacienții nu mai sunt nevoiți sa sacrifice dinții naturali pentru a ancora lucrări de tipul punților dentare, nu se mai folosesc de proteze mobile care creează un permanent disconfort, ci pot beneficia de dantura fixa, ancorata pe implanturi, care arata și se simte la fel ca și dinții naturali. Pierderea dinților reprezintă o adevărată problemă, chiar dacă înlocuirea acestora, din păcate, este frecvent amânată sau chiar ignorată.

Reconstrucția este formată din doua segmente unul intra-osos (implantul) și unul supra-osos numit bont protetic.
Deasupra bontului protetic se ancorează o coroană, o punte sau o proteză.
Restaurarea danturii pe implanturi aduce beneficii estetice și funcționale extraordinare, pacientul ne percepând senzația de „artificial”. În scurt timp de la inserare, acesta uita ca de fapt a pierdut în acel loc un dinte.

Avantajele Tratamentelor Dentare

Procedurile realizate cu laserul nu necesita șuturi, unele tratamente nu necesita anestezie dentară, datorită faptului că unda de energie coagulează vasele de sânge, laserul reduce sângerarea, undele laserului sterilizează câmpul operator, astfel încât riscul infecțiilor bacteriene este redus, leziunea țesuturilor înconjurătoare este redusa, laserul ajuta la regenerarea țesuturilor și la vindecarea mai rapida a rănilor, capacitatea de a selecta cu precizie țesutul bolnav, laserul poate fi utilizat în siguranță pentru copii și femei însărcinate, îmbunătățirea vizualizării câmpului chirurgical și reducerea disconfortului și a inflamației postoperatorii.
Cel mai important este consultul de specialitate, efectuat de către un medic dentist. Indicațiile albirii chimice sunt pentru pacienți cu starea de sănătate a dintelui bună, lucru ce va fi evaluat de către medicul dentist. Nu vor fi efectuate tratamente de albire chimică pe dinții cariați, pe lucrări protetice sau pe dinții cu grad mare de îngălbenire (în urma unui tratament medicamentos, de exemplu: tratamentul cu tetraciclină), pe dinți cu sensibilitate dentară crescută sau cu infecții ori fisuri. Avantajele albirii chimice sunt: procedura rapidă într-o singură ședință, tratament fără durere, nu necesită anestezie, albire de durată. Albirea unui singur dinte este recomandată atunci când acesta este devitalizat (scos nervul), ceea ce duce în timp la schimbarea culorii. Avantajele albirii pe ambele arcade sunt oferite de o culoarea uniformă și de cost. Nu există riscuri de sănătate în urma albirii chimice, deoarece nu vor fi nici inhalate, nici înghițite substanțele chimice. de 50 de minute. Albirea cu laser are o durată de 15 minute.
Gingivita este cea mai frecventă afecțiune, ce se traduce prin sângerări la nivelul gingiei în urma periajului, chiar și la cea mai mică atingere. Primul semn care ar trebui sa ne pună pe gânduri și să ne grăbească decizia de a merge la medicul dentist este sângerarea gingivală minoră. Dacă lucrurile sunt lăsate fără control, apar modificări ale aspectului gingiei, ea devine din ce în ce mai roșie, edemațioasă, dureroasă la atingere, cu retracție gingivală și respirație urât mirositoare. Poate apărea grupată la nivelul gingiilor și apoi extinzându-se la toți dinții.
Așa cum am menționat, cauzele mai pot fi: carii ne tratate sau tratate incorect, lucrări protetice incorecte, alinierea incorectă a dinților (înghesuirea dinților și boli generale (diabet, leucemie) și tratamente medicamentoase (anti hipertensive, anticoagulante).

Dintele are un sistem de susținere format din parodonțiu, adică totalitatea structurilor ce asigură fixarea și susținerea dintelui pe maxilar(țesut ce leagă dintele de maxilar). Este clar că boala parodontală este strâns legată de starea de sănătate generală a organismului (boli cardiovasculare, diabet etc), însă cea mai importantă cauză ce determină îmbolnăvirea parodonțiului (gingiei) este placa bacteriană, determinată de depunerile de tartru și bacteriile aflate în cavitatea bucală.

Lipsa unei igiene orale corespunzătoare, lipsa periajului, de cel puțin două ori pe zi și lipsa vizitelor la medicul dentist, de două ori pe an, duc la agravarea problemelor de sănătate orală. Cea mai banală afecțiune și punct de plecare în boala parodontală este legată de inflamația acută a gingiei, ea poate fi de cauză tartrică(depunere placă bacteriană pe dinte) sau o igienă necorespunzătoare, probleme de sănătate generale sau strict locale, la nivelul cavității orale.

Albirea Dintilor
Ofertă disponibilă pentru albirea dințiilor numai la 800 LEI